Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte! Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce
Pokud zboží neodpovídá objednávce nebo je nekompletní ihned nás kontaktujte.
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní.
Pro další informace si pozorně pročtěte REKLAMAČNÍ ŘÁD.
Zboží zakoupené na našem eshopu www.sveps.cz lze bez udání důvodu vrátit během zákonné 14 denní lhůty - ta začíná běžet datem převzetí zboží. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Doporučujeme vrátit v nepoškozeném obalu
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má www.sveps.cz nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
14 denní lhůta
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Co přiložit k vrácenému zboží?
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře: Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu (faktury), který jste obdrželi na svoji e‑mailovou adresu. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Jaké zboží nelze vrátit?
Zboží podléhající rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím
Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
Zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal či obal porušil a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
Jak zboží vrátit